9 mei 2011

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

Ik kan me echt heel erg inleven in muziek, in de ene meer dan de ander. Dat hangt ook een beetje af van mijn humeur, haha. Hier volgen er een aantal!
Toen ik hoorde dat de nieuwe collectie van MAC (Cosmetics) uitkwam, genaamd 'Superwoman', moest ik denken aan een best oud liedje, maar daarom niet minder mooi. Namelijk Superwoman (hoe kan het ook anders), van Alicia Keys!
Hier kun je hem zien:

'Even when I'm a mess I still put on a vest with an S on my chest ooh! 
Cause I'm a superwoman.' 
She rules!
            
Spreekt voor zich denk ik :)
----------
De volgende video kon ik niet insluiten, je kunt hem hier vinden
We hebben al heel lang niets gehoord van Jordin Sparks, en ik hoop écht dat hier snel verandering in gaat komen! Ik luister nog steeds naar haar nummers van haar als laatst uitgekomen album, en Faith is mijn favoriet. Supermooi!

Today my life begins- Bruno Mars.
Dit liedje is nog niet uitgekomen in Nederland, maar sommige zullen hem misschien al kennen. Ik heb hier niet echt een uitleg voor, ik vind het gewoon een mooie tekst.
Dit waren ze dan zo'n beetje.
Hope ya liked it!
xoxo!

Geen opmerkingen: