15 mei 2011

Gingers.

Ik hou van Gingers! Seriously, dat haar! Me wants!
Isla Fischer!
De kleur (het van oranje naar bruin neigend is mijn favoriet), maar ook zo lekker noncha. Like it!
Katey Sagal
Bekend van 'Married... with childeren'.
Ik keek dit vroeger altijd met mijn ouders en ik vond het geweldig! Katey Sagal speelde in de serie Peggy, de man van Al Bundy (Ed O'Neill). Ik vond dat ze superleuk acteerde, and look that big big ginger hair! 
Ik zal het zelf misschien niet zo snel op die manier dragen als ik ginger was, maar bij haar staat het leuk!
Lindsay Lohan
Lekker simpel, die sproeten staan haar zó leuk.
Rihanna
Een paar maanden terug verbaasde ze iedereen met haar rode haar, wat vervolgens ook maar bleef 'groeien' (extensions?!). Veel mensen vinden het lelijk, maar ik vind het goed bij haar passen. Go RiRi!

Ik ben zelf een brunette en blij met mijn haar, but can I be a ginger for a day?
Thank u!
xoxo!

Geen opmerkingen: