3 mei 2011

How to go healty, on a healthy way

Ik heb me voorgenomen om gezonder te gaan eten. Geen dieet, maar gewoon gezonder eten.
Ik heb mijn goede voornemens even op een rijtje gezet:

-1,5 liter water per dag drinken
-ontbijten (doe ik nooit meer!)
-als tussendoortje een lolly of fruit
-meer tijd verbruiken aan eten.
Het bekende waterverhaal: Het reinigt je van zowel binnen en van buiten. Hoewel ik dit al niet normaal lang wist, was ik er altijd laks over. Ik ga het nu zeker proberen vol te houden!

Ontbijten is ook zoiets. Iedereen weet dat het goed is om je dag zo te beginnen, toch zijn er veel mensen die 'geen honger hebben' of 'wel op het werk/op school wat eten'. Jup, ik was ook zo'n persoon. Ja, was. Want ik ga hier wat aan doen!
Verder ga ik minder snacken, want ik merk dat ik ben aangekomen. Ik weet gewoon, als ik minder ga snacken dat ik dan gewoon weer op gewicht kom. Het is trouwens niet zo dat ik mezelf te dik vind, hoor! Ik vind het alleen jammer dat ik nu niet meer zulke strakke topjes (niet trashy) meer 'kan' dragen.

Even Kim loves it!
Een goed tussendoortje is een lolly, omdat je er lang van kunt genieten (mits je hem niet stukbijt) én het is gewoon niet zo ongezond. Het staat gelijk aan een dropje, waar je er wel 10 van tegelijk eet ;).
Verder ga ik ook meer tijd verbruiken aan eten. Niet zozeer in het opeten ervan, maar om het te maken. Vooral met tussendoortjes, zodat je meer moeite moet doen om iets lekkers én verantwoord te kunnen eten :)
xoxo!

1 opmerking:

Unknown zei

Toen ik dat zag staan van dat je niet ontbijt dacht ik NOO MEISJE!
je moet dan echt gaan doen :)