18 mei 2011

Jessie J; Chick of the moment, COTM

Ik ben altijd op zoek naar nieuwe artiesten met heerlijke songs. Om de zoveel tijd 'ontdek' ik een nieuwe artiest en ben ik helemaal om.

Op dit moment is dat Jessie J! 

Wie is Jessie J eigenlijk? 
(thanks, wiki

Jessica Ellen Cornish is een engelse zangeres en tekstschrijfster van 23 jaar. We kennen haar inmiddels al van 'Do it like A dude' en 'Price Tag', wat minder bekend zijn 'Who you are' en 'Nobody's perfect'.  Wat me opvalt is dat ze zeker niet lelijk, maar ook niet bloedmooi is. Ze valt gewoon op door haar goede teksten en vrolijke clips. 

    
Haar tot nu toe uitgebrachte nummers:


Dit is mijn minst favoriete, het is gewoon niet erg mijn stijl ;)



Dit vind ik zó een leuk nummer, mét een leuke boodschap. Ik betrap mezelf er ook een beetje op, ik ben gewoon af en toe wel eens hebberig, haha. Verder is het gewoon een liedje waar je vrolijk van wordt, daar houd ik van!



Dit liedje heeft me zó erg laten nadenken, het heeft me daarom ook emotioneel gemaakt. Het leek net of ze tegen mij aan het praten was, ik herkende mezelf er zó in! Heel bizar. 


Dit is echt een TOPPER!  Niet alleen is de tekst súpermooi en goed, ook de clip is geweldig. Het laat zien wat voor een goed mens Jessie is, echt love love love her! (Als je geen zin hebt om de clips te kijken, kijk dan in ieder geval deze!)


Vind je dit leuk, info over artiesten?

xoxo!

Geen opmerkingen: