5 mei 2011

The life after Disney; What happend?!

Of je het nou wilt of niet, iedereen kent Miley Cyrus, Demi Lavato, The Jonas Brothers, Vannessa Hudgens en.. Selena Gomez. Al deze Disney's groupies begonnen al jong met acteren bij Disney, wat een enorm succes was én is. Het moeilijkste deel was en is misschien wel het overstappen van kind naar volwassene, zeker als je Miley, Vannessa, Demi of Selena heet.
Miley is -naar mijn weten- aardig de mist ingegaan. Zo liet ze al haar jonge fans schrikken met een nét iets te pikante videoclip van 'Can't be tamed.' Een iets enthousiaste manier om van imago te verwisselen, als je het mij vraagt. Mocht je heb niet hebben gezien, check hem hier:

Verder zijn er nog veel meer negatieve berichten opgedoken van Miley. Zo heeft ze drugs gebruikt en heeft ze maar liefst twee keer een paparozo aangevlogen. Who can tame Miley?!
Ook Demi Lavato was redelijk doorgeslagen.
Het gaat niet goed met voormalig Disney sterretje Demi Lovato. Eerst waren er de geruchten over haar vele coke gebruik, waar ze nu voor in rehab zit, en nu zou er dan de Demi Lovato sextape zijn volgens website X17. Al maanden gaan er geruchten over het destructieve gedrag van de zangeres. Lovato zou er om bekend staan dat ze regelmatig vreemde mannen mee de tourbus in neemt, en zich in alle standjes laat nemen en filmen. De eerste wilde foto staat bij X17 al online. Het is niet te hopen dat het haar jongere zusje Madison Delagarza net zo vergaat. Madison speelt de rol van Juanita Solis in Desperate Housewives.
Bron: www.meisjemeisje.nl
Vannessa Hudgens is ook niet meer het lieve meisje uit High School Musical. Zo zijn erg pikante foto's opgedoken, not done!
Al met al is dit redelijk oud nieuws, nu naar het positieve -en niet helemaal onbelangrijk- recent nieuws!
Want het lijkt dat Selena Gomez wel snapt hoe ze haar nieuwe imago moet neerzetten. Zij toont wél respect naar het jonge fans toe, wat ik super vind! Ik ben nooit echt een fan geweest, omdat haar projecten gewoon niet voor mijn leeftijd geschikt waren. Denk bijvoorbeeld aan het programma Wizards of Waverly place ;)  Selena is al een lange tijd bezig met haar zangcarriëre, wat begon met 'naturally'. Ik vond het liedje wel OK, maar ongeveer twee maanden geleden (4 maart 2011)  heeft ze een liedje uitgebracht met The Scene, welke ik erg leuk vind. Check hem hier:

Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind het een leuk nummer, en ook redelijk volwassen.
Hiervoor had ze nog een ander nummer opgenomen met The Scene, deze vind ik zelfs leuker.

Het enige minpuntje vind ik dat ze een relatie heeft met Justin Bieber. Ze verdient beter! Maar dat is natuurlijk mijn mening, hehe.
Tot slot wil ik nog even zeggen dat ik erg blij ben met een nieuwe power woman in de muziek industrie, ze doet me heel ver ook een beetje denken aan Jordin Sparks, een top zangeres, die -naar mijn mening- nodig een come back moet maken!
Hopelijk tot snel!
xoxo!

Geen opmerkingen: