8 mei 2011

NICKI MINAJ IS WITH YOU AIN'T FUCKIN' WITH!


Nicki Minaj, onwijs bekend in Amerika, maar -jammer genoeg- niet zo in Nederland. Ze heeft schijt aan alles en dat is wat ik erg bewonder in vrouwen.
Haar looks vind ik super, ze word ook wel de 'lady gaga van hip-hop' genoemd. Ik zou dat een hele eer vinden om zo genoemd te worden, maar voor iedereen is dit natuurlijk anders.
Vandaag laat ik jullie wat random stuff zien van Nicki, zodat je een beetje snapt waarom ik zou fan van haar ben :).
Als eerste natuurlijk haar muziek. Ik weet niet wat het is, het geeft me gewoon power iedere keer als ik er naar luister. Je moet er wel echt van houden, het is naar mijn mening niet echt 'commerciële muziek'. Liedjes waar ik graag naar luister: Monster, Your Love, Check it out (deze is wel op de Nederlandse televisie gekomen) en Right through me.

Deze poster móet ik hebben, haha.
Ten tweede vind ik haar attitude -zoals ik al zei- super. Het maakt haar niets uit wat anderen van haar vinden en dat zie je terug in haar teksten en outfits.

Fun fact: Onlangs lanceerde ze haar eigen MAC lipstick genaamd Pink Friday (de naam van haar eerste album). De lipstick was binnen enkele minuten uitverkocht in Amerika en Engeland. Of deze ook in Nederland te krijgen is, weet ik niet.

.

de plaatjes komen van weheartit.com
xoxo!

Geen opmerkingen: