28 mei 2011

Ontspan!

Een luie dag hebben is niets om je voor te schamen, want het is volkomen normaal. Ieder mens heeft zo af en toe een lekker niets-doen dagje nodig, al komt het er niet altijd van. Máár als het dan zo ver is, moet je je dag natuurlijk wel goed benutten!
Vandaag geef ik je een paar tips om je dag geslaagd te maken.

Tumblr_lih191tazn1qgd3o2o1_500_large

Slaap niet te lang uit. Jup, je leest het goed. Hier bedoel ik mee dat je prima 11 uur uit je bed kunt komen, nadat je lekker tv hebt gekeken o.i.d., maar daarna toch maar je gezicht buiten je kamer moet laten zien. Ik weet niet of iedereen dit heeft, maar een hele dag op m'n bed liggen geeft me altijd geen prettig gevoel. Als het jou wel een prettig gevoel geeft moet je het natuurlijk wel doen ;)
Deze dag is er om zo weinig minder leuke dingen te doen. Zorg ervoor dat je je kamer hebt opgeruimd de avond ervoor (van rommel wordt je onrustig) en misschien kun je wel iemand ritselen die voor jouw je ontbijtje (op bed) maakt :D. Klinkt goed, toch?

En relax!
Tumblr_llj0fa1zux1qazquyo1_500_large


-Ga lekker een filmpje kijken of een paar afleveringen van je favoriete serie (mijn nieuwste obsessie is Pretty Little Liars).
-Luister muziek waar je na 10 keer draaien nog niet genoeg van hebt, bak  koekjes,of ga -als het weer een beetje meezit- lekker zonnen! Genoeg te doen!
-Leg alles wat met school te maken weg ver in een diepe stoffige kast.
-Verwen jezelf met een maskertje  of laat dit iemand anders doen. Hier vind je een filmpje van Mascha, over hoe je jezelf een gezichtbehandeling kunt geven.


-Kijk zo weinig mogelijk op de klok, tijd is even niet belangrijk nu. 
-Lees een boek, simpel maar ontspannend én leuk. 

Dit waren mijn tips, als jij er nog een paar weet, zet dan even een reactie neer! Dan zal ik ze toevoegen aan het artikel (met je naam erbij), als ze een beetje van toepassing zijn natuurlijk ;)
Het is gezond om even een stressless day te hebben, dus zeker iets om af en toe te doen.

xoxo!