31 mei 2011

Pretty Little Liars, check it out!

Pretty-little-liars1_large

Waarschijnlijk ken je de in Amerika succesvolle serie 'Pretty Little Liars' nog niet.
 It's my new obsession!
Wat?
De serie gaat over vier (of eigenlijk vijf, red.) vriendinnen die op vakantie zijn in het bos. Plotseling verdwijnt Allison, de 'leider' van de groep. Na een jaar vinden ze haar lijk in het huis waar ze vroeger woonde. Spencer, Aria, Emily en Hanna nemen aan dat ze dood is..

Tumblr_lhu1kmdsgp1qez0blo1_500_large
Allison

Plotseling krijgen de vriendinnen smsjes van 'A', waarin dingen staan die alleen Allison schijnt weten. Maar Allison is dood, right? 
Verder kom je te weten dat Emily gay blijkt te zijn, Hanna het krapper krijgt qua budget, dat Aria's vader vreemd is gegaan met een collega, dat Aria verliefd wordt op haar leraar en nog veel meer.
Benieuwd?
Kijk het eerste seizoen online, het tweede seizoen zou je zelf moeten downloaden. (ongeveer een kwartiertje download tijd per aflevering) Ik weet trouwens niet zeker of seizoen twee al online staat, aangezien deze nog in Amerika bezig is. (Momenteel zijn ze bij aflevering 4)

65d5ae63c8c0f7ac9d1e1224e1f4f3aa_large
Van links naar rechts: Emily, Aria, Hanna en Spencer
Ik ben -wat ik al zei- helemaal gek op deze serie. Ik vind dat het Gossip Girl zeker overtreft, omdat het niet zo langdradig en meisjesachtig is. Ik hou ook niet zo van thrillers, maar Pretty Little Liars zit er net tussenin.
Ik raad het je zeker aan!
Let wel: Het is zonder ondertiteling, omdat deze serie nog niet te zien is op de Nederlandse televisie. Nadeeltje misschien, maar hé, zo kun je je engels ook een beetje verbeteren. Toch?
Geef je het een kans? Laat me weten wat je van de serie vindt!

xoxo!