11 mei 2011

Review: Pimpjeberry.nl


Ik hou van mijn BlackBerry (Bold 2). Je kunt wel zeggen dat ik redelijk afhankelijk geworden ben, maar het is niet zo dat ik echt niet meer zonder kan ;)
Mijn behuizing was redelijk beschadigt en aangezien ik nog geen cadeau wist voor mijn verjaardag, besloot ik een behuizing te bestellen! Voor €50,- zou ik mijn Blackberry een compleet nieuwe look geven. Niet goedkoop, maar onthoud dat het een volledig pakket was.
De bestelling bestond uit:
- een batterijklepje
- een toetsenbord
- een frame
- een bovenstukje
- een openingstool
- een T5 schroevendraaier
- een beschrijving
Oke, laten we beginnen bij het begin!
De site:
De site is overzichtelijk en makkelijk ingedeeld. Je kunt er voor een volledige behuizing terecht, maar ook voor losse onderdelen, zoals een toetsenbord of frame. De site is erg up-to-date; Zo stonden de producten voor de Blackberry Torch er al na een dag  nadat hij uitgekomen was, op de site!
Bestellen:
Het bestellen gaat supermakkelijk. Je hoeft geen account te maken (wat ik zelf een enorm pluspunt vindt, aangezien ik bijna nooit iets bestel op internet). Je voegt het product/de producten toe aan je winkelwagen en je rekent af. Betalen kan met Ideal, Paypal en via een bankoverschijving. Idea(a)l dus!
Leveren:
Bij ieder product staat op de site wat de levertijd is. Meestal moet je dit met een korreltje zout nemen, maar bij PimpJeBerry in ieder geval niet! Ik bestelde mijn behuizing s'middags om ongeveer vier uur, de volgende dag lag het al rond vier uur in de brievenbus. Topservice!
Je bestelling wordt netjes in een doosje met alle benodigheden en uitleg geleverd, geen poespas, maar je komt zeker niets tekort.
Verder:
De uitleg van het inelkaar zetten van mijn behuizing was erg duidelijk. Het was even gepiel, maar het was me uiteindelijk gelukt. Neem er wel de tijd voor, want anders maak je iets misschien kapot.
Ik ben er na een maand nog steeds superblij mee en ik raad iedereen (met een BlackBerry, hehe) aan om zeker een kijkje te nemen!
Dit is mijn BlackBerry met de behuizing van pimpjeberry.nl: (voorheen had ik een gewone zwarte)

Ik ben er nogmaals superblij mee en het is nét even anders dan de rest!
xoxo!

Geen opmerkingen: