12 mei 2011

Rihanna's LOUD; Fail


Ik vind Rihanna echt geweldig. Haar muziek, haar looks, ik ben fan. Haar nieuwe album LOUD vind ik echt een knaller!
Ik heb alleen een opmerking over de visagisten/photoshoppers, wat natuurlijk niks met RiRi herself te maken heeft, maar ik stoor me er best wel aan.
Ik heb het namelijk over de voorkant van het album. Als je goed naar de lippen kijkt, zie je de grens van haar lippen en de huid. Op de huid is er nog een heel stuk ingekleurd met rode lipstick! Ik laat het voor de duidelijkheid even zien.

Zie je?
Volle lippen zijn mooi, maar pak het dan wel goed aan. Zeker omdat het een foto is, kun je met photoshop o.i.d. veel doen! Dit weet ik niet zeker, maar volgens mij klopt de schaduw onder haar lippen ook niet!
Mijn favoriete liedjes van haar nieuwe album LOUD:
S&M (Al vind ik de clip iets minder, haha.)
Fading
California King Bed.
Check ook deze súpermooie foto van Rihanna voor Nivea!

OK, enough Rihanna for today!
xoxo!

Geen opmerkingen: