7 mei 2011

Roberto Roberto!

Ik vind het altijd erg interessant om naar advertenties te kijken, met name fashion. Het doet me erg veel op de manier waarop de kleding word gepresenteerd wordt, denk ik. Zo kwam ik deze advertentie laatst tegen, van Roberto Cavalli.

Ik ben niet meestal niet zo'n fan van de maxi-dress, maar ik vind deze prachtig. Ook met de gecombineerde sandaaltjes, ik zou het absoluut dragen. Al snap ik één ding niet; What's up with the angry faces? Ik zou niet weten wat ze hiermee zouden willen overbrengen. Of is het gewoon random gekozen? Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen, ik denk dat er veel zorg en voorbereiding aan vooraf is gegaan. De collectie heet 'Class'. Zou die blik voor meer klasse moeten zorgen?
Ik kom er maar niet uit. Óf ze hebben het model juist zo laten kijken, zodat je de advertentie onthoud. Nou, dat is bij deze gelukt, hihi.
Hopelijk tot snel!
xoxo!

Geen opmerkingen: