16 mei 2011

Rock your wedges!

Ze zijn mooi, makkelijk te krijgen én makkelijk om te dragen. We're talkin' about wedges! 
Ik ben gek op 'normale'  hakken, maar ik vind het zó moeilijk om te dragen.

Omdat je zeg maar niet op een 'stokje' moet lopen, maar op een volle hak (volg je me nog ;), is het veel makkelijker om op wedges te lopen, oftewel sleehakken.
Gisteren heb ik het voor het eerste zelf ervaren en guess what?!  Geen blaren, pijntjes of wat dan ook! Aan het eind van de dag had ik wel een héél klein beetje pijn aan me kleine teen, maar dat was dan ook pas na 10 uur.
Ik heb tot nu toe maar een hele miniscuul stash van sleehakken, maar ik wil er nog veel meer!
I guess I'm addicted!


Dit zijn ze:

Deze zijn van de H&M, ze waren maar €19,95! Deze heb ik dus gisteren de hele tijd gedragen, top kwaliteit dus! De hak beschadigt wel snel, dus zorg ervoor dat je niet tegen dingen aanbotst. Verder is de hak niet belachelijk hoog, maar ook zeker niet te laag.
Je kunt ze zowel in de winkel en in de webshop vinden, in behalve zwart, ook in het beige, bloemetjesprint en in het koraal. 


Deze kocht ik voor €79,95, een stuk duurder dus. Maar oh, wat zijn ze het waard! Ze komen helaas helemaal niet mooi  (eerder lomp) over op de foto, ze zijn in het echt helder wit. 

Ik heb mij H&M hakken trouwens gecombineerd met een kaki-kleurige broek, een handige combi-tip misschien!

Tot morgen!

xoxo!




Geen opmerkingen: