10 mei 2011

Taaaart!

Ik bladerde laatst door de Noveau in de wachtkamer van de tandarts, en ik kwam zulke mooi plaatjes tegen! Van jawel.. Gebak! Ik kon er echt alleen maar naar staren, zo mooi was het. Ik zocht google af en kon niets vinden van zulk gelijke plaatjes. Totdat.. ik vandaag op weheartit.com keek! Ik zag een aantal taarten en ik werd doorgelinkt naar een site met alléén maar gebak. OMG!
Vandaag laat ik jullie mijn favorieten zien! Oja, de site was www.blog.pinkcakebox.com. 

Een gigantische hoed! OMG!
Pink Cake Box Cake
Á la Juicy Couture
Pink Cake Box Cake
Dit lijkt me zo lief om te krijgen, en te geven!
Pink Cake Box Cake
MONEEEEEY
Ik kan trouwens nergens vinden hoeveel zo'n taart zou moeten kosten, maar het is ook geen webshop. Het is eigenlijk meer een blog over hun winkel, die in New Jersey is. Helaas helaas, te ver weg voor mij.
Ik blijf dromen dat ik ooit zo'n taart in handen krijg, haha!
Neem zeker even een kijkje, het is echt super om alle creaties te zien.
xoxo!

Geen opmerkingen: