14 jun 2011

EOTD #1

Op een vrije zondag vind ik het nog wel eens leuk om wat te spelen met verschillende kleuren oogschaduws, om vervolgens tot nieuwe looks te komen. Ik probeer dan altijd een beetje out of the box te denken, omdat ik anders niet verder kom dan aardetinten. Hieronder de foto's van mijn creatie van afgelopen zondag!


Ik heb de volgende producten gebruikt:

Basis: Catrice Eye Shadow Base
Oogschaduw:
-Catrice Haute Couleur EYE SHADOW PALLETE (oude collectie).
-Wet n Wild coloricon in 249 Vanity.
Eyeliner:
-Rimmel London Exaggerate eye liner (liquid) in 001 100% Black.
Krultang:
Van Revlon, een gouden.
Mascara:
Bourjois Pump up the Volume & Rimmel London Glam' eyes Lash Flirt.
Wenkbrauwen:
Catrice wenkbrauwpotlood (de naam is er vanaf gesleten ;)

Ik heb trouwens wel een beetje fall-out, maar dat had ik normaal weggewerkt met foundation. Aangezien zondag voor mij een make-up off day (foundation etc.) is, heb ik het dus niet weggehaald.

Ik weet niet zo goed wat ik van de look moet vinden, het is een beetje een aparte kleurencombinatie naar mijn idee.. Het is dan ook niet iets wat ik zal dragen als ik ergens naar toe zou gaan.

Mijn blog is totaal niet beauty-gericht, maar af en toe een berichtje moet kunnen, toch?

xoxo!