17 jun 2011

EOTD #2 A lil' bit summer

Ik heb weer een EOTD voor je! Het is deze keer een iets natuurlijkere look, alleen wel met een beetje kleur. Dit zal ik -in tegenstelling tot de vorige EOTD- zeker dragen als ik naar school ga o.i.d.

IMG03416-...jpg weergeven in diavoorstellingIMG03440-...jpg weergeven in diavoorstelling 
Ik heb de volgende producten gebruikt:

Basis: Catrice Eye Shadow Base
Oogschaduw:
-Rimmel London oogschaduw/lip/blush pallette in 001 (highlighter)
-Rimmel London oogschaduw/lip/blush pallette in 002 Urban Seductress (op ooglid & crease)
Eyeliner:
-L'oréal Paris Kajal in het bruin.
Krultang:
Van Revlon, een gouden.
Mascara:
Bourjois Pump up the Volume & Rimmel London Glam' eyes Lash Flirt.
Wenkbrauwen:
Catrice wenkbrauwpotlood (de naam is er vanaf gesleten ;)

IMG03423-...jpg weergeven in diavoorstellingIMG03420-...jpg weergeven in diavoorstelling


002 Urban Seductress (bron)

De Rimmel palletes zijn helaas niet (meer) verkrijgbaar in Nederland, maar het zijn echt topproducten! De oogschaduws van tegenwoordig van Rimmel vind ik juist een stuk minder...
Wat ik de vorige keer er trouwens erbij ben vergeten te zetten: Al mijn kwasten zijn van Zoeva! Ik heb de Very Croc Set en ik gebruik hem nu al anderhalf jaar met heel veel plezier! Zeker aan te raden als je een complete set penselen wilt voor weinig geld.

xoxo!