2 jun 2011

Fashion on court: Tennis




Tennis is nu volop de buis, in verband met het toernooi Roland Garros.Vandaag deel ik met jullie de leukste outfits tot nu toe!


Victoria Azarenka
Ik moet zeggen dat ik deze toch wel superleuk vind! Best wel simpel, maar een leuk kleurtje en de ruches maken het helemaal af.

Maria Sharapova


Eerst even een complimentje aan de fotgra(a)f(e). Heel mooi gedaan! 
Het jurkje vind ik zo zoet, zo een lief kleurtje! 
Ze heeft er trouwens ook nog bijpassende schoenen bij, alleen die heb ik nog goed op een foto kunnen vinden. 


Anastasia Pavlyuchenkova

 Check die Marble Nails! Wie zegt dat tennis niet om fashion gaat, prove this.


Jelena Jankovic


Ik vind het jurkje erg leuk, alleen een beetje jammer dat de schoenen er niet zo bij passen...



Links: Caroline Wozniacki


Dit is zeker de mooiste outfit van het toernooi. Ontworpen door Stella Mccartney voor Adidas, Me Wants!


xoxo!