5 jun 2011

Gezonde, sterke nagels

 Ik heb ein-de-lijk de perfecte nagellak gevonden, waardoor mijn nagels sterk, lang en mooi blijven.



De Elegant Touch Hydrating Nail Spa


Ja, dat is hem. Ik kocht hem bij de Stoop in de opruiming voor €8,-, normaal was hij €16,-. Voor de volle prijs had ik hem daarom nooit gekocht, ook omdat ik het merk niet kende en er nog nooit eerder over had gehoord. Mijn nagels zijn nog nooit zo lang en sterk geweest. Je zal dit echt eens moeten proberen, als je net als mij hele zwakke nagels hebt die -als ze een beetje lang worden- makkelijk afbreken. Zelfs €16,- vind ik niet meer duur, als je kijkt naar hoe goed het werkt. Hij overtreft mijn Sally Hansen Diamon Strength volledig.

Ik lak mijn nagels zo' n een beetje iedere dag, de Hydrating Nail Spa gebruik ik dan als base coat. Officieel is het geen base coat, maar voor mij werkt hij net zo goed.

Op ebay kun je de Hydating Nail Spa voor zo'n €3,-, krijgen, dus als je van plan bent om hem te kopen, check dan eerst even de site!

xoxo!