29 jun 2011

Inspi: Colorblock your shoes!

Eerder schreef ik al over The Color Blocking Trend, en de leukste manier om dit toe te passen vind ik toch wel met schoenen! Houd je outfit rustig en kies voor een felle hak, of combineer een aantal kleuren voor een iets opvallendere look.

Colourblocking kun je erg ingetogen houden, om simpelweg te gaan voor een paar felgekleurde Vans, bijvoorbeeld in het geel of oranje.
Maar de echt fashionestas kiezen natuurlijk voor een paar chique hakken. Ik heb een selectie gemaken van de mooiste creaties, laten we gaan kijken naar de foto's!


 






Tumblr_lndz99442x1qkuot5o1_500_large



'GG cage' high heel sandal with double G detail.'marola' flat sandal with interlocking G detail.

(links) Ze zitten net op het randje qua colorblocking, maar ze deden me zo aan Superman denken dat ze er toch écht even bij moesten hihi.

Mijn favorieten zijn toch echt wel deze hierboven, L-O-V-E-L-Y. Ze zijn van Louboutins, dus vrij buiten budget, maar dromen mag, toch?
Verder vind ik die meloenen Vans ook erg leuk, meer casual.

Ik word echt heel erg hebberig nu ik dit zo zie haha! Welke spreken jou aan?
xoxo!

P.S. Ik ben blij dat ik een artikeltje heb kunnen plaatsen, met mijn toetsweek gaat het best goed! Ik heb 4 van de 10 toetsen gehad, nog even bikkelen!