23 jun 2011

Shakira's bruine haar

Shakira is een brilliant brunnette! Eerst herkende ik haar niet eens, toen vond ik het lelijk, maar nu begin ik er aan te wennen....

Een paar screenshots uit de videoclip 'Rabiosa': 



Het bruine haar maakt van Shakira echt een heel normaal mens. In Spanje zou ze een échte girl-next-door zijn. Ik vind het mooi, maar het geeft weinig uitstraling. Ik denk dat de producers de clip twee gezichten wilde geven, door in de eerste scène-opzet te kiezen voor vrij normale kleren en het bruine haar en in de andere scène-opzet weer te kiezen voor the good old Shakira. Ik vind dat erg leuk bedacht én het is ook nog eens goed uitgevoerd.
Het lukte niet om een betere foto te vinden, sorry! De scène was namelijk vrij pikant haha.
Grote kans dat het een pruik is, want hier boven zie je een andere scène uit dezelfde videoclip waarin ze gewoon weer haar blond haar heeft. Thank God!

Wat staat Shakira beter, bruin of blond?

xoxo!

p.s. Vind hier de originele clip.