18 jun 2011

Summer Series #2

We beginnen langzaam de dagen af te tellen, en het weer werkt af en toe ook mee: Het is bijna zomervakantie!
Elke week zal ik een artikel schrijven over de zomer, denk dan aan  relaxte zomerliedjes, tips om jezelf summerproof te maken, enzovoort.
Het is weer tijd voor een tweede zomerserie, al werkt het weer niet erg mee deze week..
Vandaag ga ik het met jullie hebben over mijn top-3 zomerluchtjes.
Op nummer 1 staat een luchtje die ik errug snel wil gaan aanschaffen, het is namelijk het tweede luchtje van Beyoncé. Niet erg duur, maar ó zo lekker! Ik heb er een sample van gehad en kon er maar niet mee stoppen om ernaar te ruiken.

Haar eerste parfum-geur was trouwens Beyoncé Heat, een wat zwaarder luchtje die ik vaak in de winter droeg. Nu kan ik niet wachten om ook Beyoncé Heat Rush aan te schaffen!


Het volgende luchtje staat eigenlijk samen met Beyoncé op een gedeelde eerste plaats, want ook dit vind ik echt een héérlijk luchtje. Het is een vrij oud (qua productiedatum) luchtje, ik kocht hem dan ook voor een erg goede prijs.


Tot slot een luchtje die ik zelf al een jaar heb, alleen het zonde vind om hem op te maken (I know..). Deze is vrij bekend, namelijk DKNY'S Be Delicious. Ik vind hem het lekkerst van alle 'appeltjes'  van Donna, hij is trouwens wel wat zwaarder dan Heat Rush, maar kan prima gaan als zomerluchtje.

Als ik iets moeilijk vind, is het beschrijven van geuren. Alles wat ik kan zeggen dat dit een klein beetje zware luchtjes zijn, behalve Heat Rush. Verder zijn ze ook erg zoet, daar moet je van houden.

xoxo!