27 jul 2011

100e artikel! + give-away (CLOSED)

Dit is alweer het 100e artikel en dus is het tijd voor de allereerste give-away hier op GGF! Ik wilde al langer iets weggeven, maar ik wist niet precies wat. Ik wilde niet het eerste de beste essence of catrice nagellakje weggeven, dat vond ik zo saai. Toen kwam een vriendin op het idee om zelf een make-up tasje te maken! Ik geef hem met pijn in mijn hart weg, want oh oh wat is hij mooi.... Kijk meer naar de foto's!







Het tasje is door mijn vriendin zelf gemaakt, vandaar ook het hand-made tekentje. De applicaties (zoals het strikje, de knopen en de pareltjes) zijn niet zelf gemaakt, maar die hebben we samen uitgekozen in verschillende hobby- en stoffen winkels. Het is een lekker groot tasje waar veel in past, iets wat ik een enorm voordeel vind. Verder is het een uniek exemplaar, aangezien mijn vriendin hem zelf gemaakt heeft.
Ik vind het al met al heel erg mooi geworden en één van jullie kan zich binnenkort eigenaar noemen van deze beauty.

Wat moet je daarvoor doen? Niet veel!
1. Laat een reactie achter met dat je meedoet en waarom je het tasje zou willen winnen.
2. Volg mij blog op Bloglovin', dat zou ik enorm waarderen.
That's all! Ik weet dat ik niet erg veel bezoekers heb, maar elke is er één en daarom wil ik op deze manier jullie bedanken. En let's face it: hoe minder mensen er meedoen, hoe meer kans voor jou, toch?

Vanaf vandaag kun je meedoen, je hebt een maand de tijd om een reactie achter te laten en mij te volgen op Bloglovin'. Dan zal ik de winnaar kiezen!
Wat je nog meer moet weten:
1. Je mag maar één keer meedoen, ik kan je IP-adres achterhalen om te kijken of ik niet met één en dezelfde persoon te maken heb.
2. Als je wint, moet je wel je adres aan mij geven via de mail, houd daar dus rekening mee!
3. Ik zou het leuk vinden als je een gast-artikeltje met foto's wilde schrijven voor mijn site, ik zat te denken aan een 'what's in my make-up bag' of iets dergelijks. Ik zou het namelijk erg leuk vinden om het tasje 'in actie' te zien. Dit is natuurlijk niet verplicht, dus als je hier niet zo van houd vind ik het ook meer dan prima!

Tot slot wil ik nog even mijn vriendin bedanken, want ik vind het superlief dat ze hier haar tijd in heeft gestoken en ik denk dat ze hier echt wat meer mee moet gaan doen. Ik bedank haar heel erg, want ik had het zeker niet na kunnen doen. In die tijd dat ik op school naailessen heb gehad (ja, naailessen), heb ik een naaimachine gesloopt en elk stofje opgeplakt met lijm (:

Ik hoop dat je het een beetje een leuke give-away vindt en veel succes!
xoxo!