2 jul 2011

Bestelling: BornPrettyStore.com

Je zult wel op meerdere beauty websites hebben gelezen over de website bornprettystore.com, en ook ik ben erg enthousiast! Je krijg veel voor weinig, daarnaast zijn de producten stuk voor stuk van topkwaliteit.
Heaven on earth voor de nagellak liefhebbers dus!

De volgende dingen worden binnenkort bij mij afgeleverd:
2 Pump Dispenser Nail Art Acetone Polish Makeup Remover
Nagellak pompje $2.73= €1,88

Een hele simpele tool, maar o zo handig! Hier mee kun je een kleine hoeveelheid nagellakremover (oogmake-upremover, etc.) op een watje doen, door met het watje op het pompje te drukken. Hij werkt erg precies, hierdoor heb je geen geknoei.
WHITE BUFFER SANDING BLOCK FILES Nail Art Tool
Nagel Buffer $1.89= €1,30
Ook weer een heel basic, maar handige tool: een nagel buffer. Je vijlt je nagels eerst en 'bufft' ze daarna glad.


Foliestickers $5.37= €3,70
Ik ben hier erg benieuwd naar! Je krijgt 16 soorten stickertjes in 8 maten, die je op je nagels kunt plakken. Hóe leuk! De soorten die je krijgt opgestuurd worden willekeurig uitgekozen, maar stiekem hoop ik dat nummer 26, 82 en 87 in ieder geval krijg opgestuurd :)

100 pcs Cane Nail Art Fimo Fruit Shaped Stick w/ Cutter

Fimo canes + mesje $13.66= €9.40
Hier schreef ik al eerder over en ik kan ze binnekort dan eindelijk uitproberen!

10 pcs Clear False Nail tips Art Display Practice Wheel

Nagelwielen 10 stuks $6.15= €4.23
Nagelwielen zijn er handig om je nagellak te swatchen, zodat je goed ziet hoe de kleur overkomt op je nagels.

Bright Yellow Color Nail Polish Art Enamel Gel Paint
Gele nagellak $3.67= €2.53
Een mooie, felle kleur geel ter in spiratie op The Colorblocking Trend.

Dark Red Color New Instant Cracking Nail Polish Nail Art-L016
Crack Nagellak rood $5.50= €3.79

Light Red Color New Instant Cracking Nail Polish Nail Art-L007
Crack Nagellak roze $5.50= €3.79

Ik wilde al langer crackies hebben, maar in de drogisterij hadden ze alleen maar wit en zwart. Ik wilde een leuk zomers kleurtje!

Ik heb de producten inmiddels besteld, ik kan niet wachten tot alles binnenkomt.
Ik heb voor dit alles €27,78 betaalt, wat natuurlijk niet duur is voor zoveel leuke dingetjes. Je betaal bovendien geen verzendskosten, dat is ook erg fijn.

Heb jij weleens bestelt bij BPS of ben je dit van plan?

Bezoek ook de webshop

xoxo!