16 jul 2011

Blijft je nagellak zó langer zitten?

Tumblr_lo9975kexj1qbjz7no1_r2_500_large

Als er iets is wat iedere meid wel irritant vind, is je nagellak die veel te snel chipt. Zó vreselijk. Vroeger chipte mijn nagels al naar één dag, maar nu gaat het wel beter door dit product. Maar nagellak kan er niet lang genoeg op blijven, toch?
Tumblr_lhnbgsysfw1qbvbdso1_400_large

In een filmpje van Kaya, hoorde ik een tip voorbijkomen die je nagellak langer zou moeten laten zitten. Ze vertelde dat je top coat iedere drie dagen moet aanbrengen, omdat hij tegen die tijd er weer afgesleten is. Ze zegt dat ze zo wel 2 weken kan genieten van haar mooie nagels! Ik ga dit zeker uitproberen, ik ben erg benieuwd. Het zou toch top zijn dat je nagellak voor 2 weken blijft zitten?! Ik ben er wel een beetje sceptisch over, maar ik ga het gewoon proberen.
Binnenkort geef ik een kleine update of het echt werk gewerkt heeft.

Ga jij het ook proberen?

xoxo!