13 jul 2011

Blogger

Tumblr_lntna4lmv91qipwzgo1_500_large
Even een kort berichtje, om even te melden dat Blogger al een paar dagen niet helemaal goed werkt. In de rechterzijbalk zie je nu dat er twee bloglovin' symbolen staan, wat natuurlijk heel erg opdringerig staat. Maar ik kan ze niet verwijderen. Excuses hiervoor!
Verder kan ik, voordat ik een artikel post, niet de Preview Page openen. Ik moet dan het artikel eerst publiceren, voordat ik het eindresultaat kan zien. Dat betekent dus dat de artikelen soms niet helemaal correct staan, doordat foto's te groot zijn, of dat er teveel ruimte tussen de tekst staan. Ook dit zal ik dan weer zo snel mogelijk veranderen!
Ik vind het nogal onhandig allemaal, maar ik heb nog geen mail gevonden waarmee ik bij Blogger terecht kan. Hopelijk lost het probleem zich vanzelf op!
Edit: Blogger heeft alle problemen opgelost, alles werkt weer!
xoxo!