24 jul 2011

Boeken-sale bij de Bruna

Tumblr_looif7zg6f1qcxieko1_500_large
Normaal lees ik nooit boeken, omdat ik er naast alle andere dingen die ik in het dagelijks leven doe gewoon geen puf voor heb. In de vakanties heb ik natuurlijk tijd zat en dus besloot ik om even wat boeken te gaan aanschaffen. Ik wilde vandaag voor een paar tijdschriften kijken bij de Bruna en wat bleek: veel boeken waren afgeprijsd tot heel weinig. Ideaal!
Het hangt er maar net af wat je voor een boek wilt besteden, maar de prijzen varieren in de sale van €5,- tot €12,50 en daarvan kun je echt goede boeken kopen! Misschien zijn ze niet meer zo nieuw meer qua publiceerdatum, maar dat maakt voor mij geen bal uit. Verder vind ik het altijd lastig om boeken te kopen, omdat ik bang ben om een miskoop te doen. Ik weet gewoon niet of een boek bij me past of niet, dus zo'n sale is natuurlijk heel erg handig.
Ik kocht P.S. Ik hou van je van Cecelia Ahern, een welbekend boek. Maar aangezien ik nooit boeken lees, had ik deze nog niet gelezen. Ik kocht hem voor slechts €6,-!

Ik raad je dus zeker aan om even te gaan kijken, ze hebben echt veel boeken in de uitverkoop.
xoxo!