15 jul 2011

Check it: Asos.com

Het valt me op dat er weinig aandacht wordt besteed aan de webshop Asos, terwijl het zo een leuke winkel is! Je kunt er van alles vinden: Bikini's & Badpakken, jump-en playsuits, jurkjes, topjes, broeken, make-up alles. Je vindt de producten in verschillende prijzen categorieën. Asos heeft zowel haar eigen merk als andere merken, maar ik moet zeggen dat de eigen merk producten erg leuk zijn én ook nog eens erg betaalbaar. Vandaag geef ik jullie een kleine opsomming van de producten die naar mijn verwachting zeker hun geld waard zijn.
Image 1 of ASOS Copper Beaded Leaf Headband
Ik ben al langer op zoek naar een mooi accesoire voor in mijn haar en deze vind ik erg leuk! Met zijn prijs van €7.69 is hij qua prijs goed te doen.
Image 1 of Pieces Dina Dot Hair Band
Ook deze haarband vind ik erg leuk, ik vind het ook geweldig hoe het model erbij kijkt haha. Deze kost €8,97.
Image 1 of ASOS Waisted Dress with Pleat Neck
Ik houd wel een beetje van de een beetje nette, maar vrouwelijke kleding. Dit jurkje staat heel clean met een paar mooie nude hakken en een witte clutch. Hij is nu €23,08 in de sale. Me wants!
Image 4 of ASOS Mini Dress in Bright Floral PrintImage 2 of ASOS Mini Dress in Bright Floral Print
Ik ben gek op die bloemige vintage printjes, ik heb laatst ook zo'n soort jurkje gehaald bij de New look die je zeker in een OOTD voorbij zal zien komen. Anyway, het mooiste detail van dit jurkje is misschien wel de achterkant:
Image 1 of ASOS Mini Dress in Bright Floral Print
Zó mooi! Je kunt hem kopen €25.64 in de sale. Het enige nadeel is, dat hij een beetje kort is. Jammer, want anders had ik deze zeker toegevoegd op mijn wishlist. 
Image 1 of ASOS Pleated Skirt MacImage 2 of ASOS Pleated Skirt Mac
Ik vind dit zó een mooie jas. Hij staat chique, maar ook een beetje speels met de mooie plooien onderaan de jas.
Deze kost €44.87
Image 1 of Juicy Couture Nail Polish Charm
Hóe lief, een hangertje voor aan je armband in de vorm van een Juicy Couture Nagellakje! Helaas betaal je er wel heel wat voor, namelijk €64,10.
:
Meestal heb ik het niet zo op peace-tekens in accesoires, maar deze vintage-looking ring met zijn vind ik wel heel erg leuk. €10.26
::
Ik vertelde jullie laatst toch over mijn liefde voor watermeloen? Net alsof Asos me gehoord had, kwam ik deze beauties tegen. €56.14

Image 1 of River Island  Floral Layered Top Playsuit
€21.78
De jumpsuits-en playsuits die ze verkopen, vind ik misschien wel het leukste van allemaal. Ze zijn mooi en goed betaalbaar.
Image 1 of ASOS Animal Burnout Beach Playsuit
€25.64
Image 1 of ASOS Perfume Bottle Playsuit
€28.20 in de sale
Image 1 of ASOS Rose One Shoulder Bow Playsuit
€44.78
::
Deze shorts met de studs details vind ik ook erg leuk, een beetje edgy. 
€28.20 in de sale
Image 4 of ASOS Cut Out Back Detail Crop TopImage 1 of ASOS Cut Out Back Detail Crop Top
Een heel chique top, die ik persoonlijk anders combineerd zou hebben. Een mooi rokje met gouden details en een mooi paar in-your-face lak hakken misschien?

Tot slot de bikini's! Want oh, wat zijn ze mooi. Ik heb een selectie gemaakt van de leukste:
:
Top: €19.22 Brief: €12.81
Image 4 of ASOS Mix & Match Bow Front Graduated Pad Bikini Top
Top: €15.38 Brief: €10.26
:
Top: €20.51 Brief: €15.38
Image 4 of ASOS Spot U-Wire Bandeau Bikini Top
Top: €19.23 Brief: €15.38

De producten die ik heb laten zien zijn allemaal vrij betaalbaar, maar je hebt ook duurdere merken. Denk dan aan Marc Jacobs & Juicy Couture. 

Zelf heb ik één keer wat besteld bij Asos, en dat is me goed bevallen. Het enige nadeel is, dat het terugsturen van producten duurder is dan het product zelf. Dit komt omdat Asos is gevestigd in Engeland. Máár, als je goed oplet en goed kijkt naar de maat-tabel, kom je bijna altijd op de juiste maat terecht. Ik vind het best zonde dat er niet veel besteld word op Asos in Nederland, het is zó'n leuk winkel! Hoe de Amerikanen het zouden zeggen: ´Asos is sooo underated!´ 

Er zijn nog veel meer leuke producten dan dat ik heb laten zien, neem zeker even een kijkje!
xoxo!