9 jul 2011

EOTD #3


Het is weer tijd voor een nieuwe Eye Of The Day!
Vandaag een booming look, eentje die er echt uit knalt.


Ik wilde een look maken met een kleur die je niet meteen zag, alleen als je je ogen sluitte.
Hierboven zie je er maar twee... (zonder de highlighter & eyeliner)


...en nu drie!
De look is perfect voor een zomers avondje, het is niet too much, maar het geeft wel een leuk effect. 
Bij het maken van deze look heb ik bewust gekozen om de kleuren niet teveel te blenden, omdat ik de drie kleuren er echt uit wilde laten springen.

Ik heb de volgende producten gebruikt, als je een tutorial wilt hoor ik het wel!

Basis
Catrice Eye Shadow Base
Oogschaduw:
-L'oréal Paris ColorAppeal Trio Pro for Green Eyes by  Aishwarya Rai 
-Wet N Wild Coloricon in 249 Vanity
-Wet N Wild Mega Eyes mono in 251 Cream
-L'oréal Paris Chrome Shine in 170 Starry Night
Eyeliner:
-Rimmel London Special Eyes Eye Liner Pencil in 161 Black Magic
-Catrice Eyeliner Pencil in C01 Morning Dew van de LE-lijn Floralista
Krultang:
Van Revlon, een gouden.
Mascara:
Bourjois Pump up the Volume & Rimmel London Glam' eyes Lash Flirt.
Wenkbrauwen:
Catrice wenkbrauwpotlood (de naam is er vanaf gesleten ;)


xoxo!