31 jul 2011

Haal je Starbucks koffie voortaan in de supermarkt

Tumblr_lp2vlaz0hx1qiy0hno1_500_large
Ik denk dat ik voor elke Nederlandse Starbuck-liefhebber spreek als ik zeg dat ik ervan baal dat er zo weinig Starbucks-cafés in Nederland gevestigd zijn. Je hebt in mijn buurt er alleen eentje in Amsterdam stad en op Schiphol. Ik was daarom so damn excited, toen ik deze in de schappen zag staan!
Je snapt wel dat ik meteen 4 stuks heb meegenomen, want voor het geld hoef je het ook niet te laten. Voor €1,25 heb je al zo'n heerlijke ijskoffie in je hand.
Want heerlijk is tie. Ik ben geen die-hard koffiedrinker, maar zo'n ijskoffie is altijd lekker. Ik ben persoonlijk fan van de Starbuck Frappuccino's in de smaak -jawel- karamel. Alhoewel ze deze niet in de supermarkt hebben, komt de karamel ijskoffie aardig in de buurt.
Natuurlijk is dat maar een klein deeltje van wat je allemaal kunt vinden bij Starbucks zelf, maar wie weet is dit alleen maar een voorproefje? Hope so!

liefs.

P.S. Vergeet je niet om mee te doen met de give-away? Je moet echt even kijken, het is het waard. Klik!