2 jul 2011

Inspi: Vintage haar elastiekjes

Ik houd ervan om een beetje een andere twist te geven aan mijn kleding. Zo probeer ik een beetje mijn eigen stijltje te creëren, zonder dat ik er mee voor gek loop. Ik houd ervan om me af en toe een beetje chique of netjes te kleden, al zijn er andere mensen die hun mening blijkbaar belangrijk genoeg vinden om die dan even aan mij te gaan vertellen, bijvoorbeeld:
'Wat heb jij nou weer om je pols?'
'Een elastiekje.'
'Waarom?'
'Jij hebt ook een elastiekje om je pols, toch?'
'Ja, maar niet zo'n groot lelijk ding. '
'Oke, ik vind het toevallig wél mooi.'
*stilte*
Als je dit ook wel eens hebt, gewoon sterk in je schoenen staan en lekker dragen wat je zelf wil ;)
Anyway, een tijdje geleden vond ik in mijn moeder's kapkastje een paar súperleuke elastiekjes in alle kleuren van de regenboog. Ze zijn echt heel erg vintage, mijn moeder droeg ze op haar twintigste al. Je kunt dus wel stellen dat deze elastiekjes meer dan 30 jaar oud zijn, maar na al die tijd zien ze er nog steeds erg mooi uit!
Kijk mee naar de foto's!

Ik draag de elastiekjes zowel om mijn pols als in mijn haar, omdat ze ook om je pols heen erg leuk staan. Zoiets kan je basic outfit helemaal opfleuren, of juist meer op laten vallen. Ik ben er in ieder geval erg blij mee!

Aangezien de elastiekjes meer dan 30 jaar oud zijn, heb ik geen idee waar ze vandaan komen. Mocht je een winkel hebben gevonden die dit soort dingen verkoopt, laat het me dan even weten via de comments!
xoxo!