19 jul 2011

L.O.V.E

Ik heb echt wat met lijstjes maken, het is gewoon erg handig en zorgt voor overzicht. Ik heb hier een handige app voor, daarover komt later nog een artikel. Zo heb ik ook een meterslange wishlist en die word op dit moment nog een centimeter langer! Want OMG, ik heb de meest schattige hoesjes ooit gezien. Op YouTube zijn ze al erg bekend en ik zag ze wel vaker voorbijkomen, maar wist gewoon niet waar ze vandaan kwamen. Toen Trisha -een meisje waar ik eerder over heb geschreven- een review deed over haar súperschattige hoesjes, wist ik eindelijk waar ze vandaan kwamen, namelijk luxaddiction.com! Je kan voor heel veel mobieltjes terecht bij ze, denk aan iPhone, BlackBerry, HTC, Android, Motorola, Nokia, Samsung en zelfs voor de iPad. Als je mobiel er niet tussen staat, kun je altijd een aanvraag plaatsen, zodat ze je uitgekozen hoesje voor jouw mobiel maken. Ze maken gebruik van Swarovski kristallen en Australische 'bling' kristallen. De hoezen worden helemaal met de hand gemaakt, steentje voor steentje.
Ze zijn stuk voor stuk prachtig, ik laat jullie mijn favorieten zien.
Ready for some eyecandy?