26 jul 2011

Mijn accesoire- en nagelhoekje

Op mijn bureau kijk ik altijd uit op mijn nagellakjes en accesoires. Ik vond het er zo leuk zien, dat ik deze tip met je wilde delen!
Zo ziet het er overall uit.
Helemaal links heb ik deze schattig appeltjes staan. In de linker heb ik een deel van mijn armbanden zitten, in de rechter liggen al mijn ringen. Eronder zitten 'lege'  nagelwielen, ik wist even geen betere plek en eigenlijk vind ik het er niet zo lelijk uitzien!
In het volgende bakje vind je een deel van mijn nagellakstash, daarachter heb ik wat armbanden.





De 'appeltjes' heb ik gekocht bij de Blokker, voor zo'n 4 á 5 euro. De plasticen opbergbakken zijn van Gerard Binard, deze kun je vinden bij de PourVous Parfumerieën en de D.I.O.
De plasticen zwarte bakjes zijn eigenlijk bakjes waar eerst sushi in zat, deze heb ik gekocht bij de Jumbo. Even omspoelen en je kunt ze gebruiken!
Het etuitje heb ik gekocht bij de H&M.
Ik vind het bij elkaar erg mooi en opgeruimd uitzien, verder heb ik ook goed overzicht op al mijn nagellakken. Eerst bergde ik ze altijd op in lades, maar dit vond ik erg onhandig.
Mijn stash bestaat uit zo'n 60 nagellakjes, dus houd daar rekening mee mocht je mijn tip willen gebruiken.

xoxo!