7 jul 2011

Mijn favoriete youtube guru's: Overige

Gisteren schreef ik over mijn favoriete youtube guru's met als thema Beauty&Fashion, vandaag laat ik jullie mijn overige zien!

Sommige guru's hebben meerderen kanalen, maar ik link alleen naar diegene die ik volg!



Brittani Louise Taylor
Haar filmpjes zijn gewoon erg leuk om naar te kijken, vooral omdat het ze altijd zo vrolijk is. Haar filmpjes hebben niet specifiek één onderwerp, al vind ik Shout Out Sunday's toch eigenlijk wel het leukst. Iedere zondag check ik weer even het nieuwe filmpje.
Klik hier voor Brittani's kanaal






Trisha Paytas
Oke, veel mensen zullen me nu voor gek verklaren, maar Trisha is gewoon zo'n topwijf! Ze heeft het altijd moeilijk gehad op school en nu nog, omdat ze gewoon haarzelf is en niet veel mensen dit willen respecteren. Ze ziet er misschien apart uit, ze is dan ook geen rolmodel voor mij ofzo. Maar als je luistert naar haar verhalen vind ik het zó goed dat ze zichzelf blijft, en gewoon blijft knokken. Ze heeft niet veel vriendinnen, ook weer omdat ze haar beoordelen op haar uiterlijk en niet op haar innerlijk. Zó zonde! Gelukkig heeft ze wel veel mensen die haar leuk vinden op YouTube die haar een hart onder de riem steken.
Trisha stelt zich vooral open in ask trisha's, dat zijn dan eigenlijk de enige filmpjes die ik van haar kijk.
Klik hier voor Trisha's kanaal


Clevver TV
Dit is een kanaal die je up-to-date houdt met alles wat er gebeurt in 'celebland'. Je krijgt nieuws te horen over films, series, acteurs en actrices. Het is eigenlijk een soort van engelse RTL Boulevard, alleen dan in kleine, korte filmpjes. I like!
Klik hier om naar het kanaal van Clevver TV te gaan


Lady
Meestal vind ik het een beetje raar om naar kleine kinderen te kijken op YouTube, omdat ze meestal wat brabbelen en ondanks dat ze schattig zijn gewoon heel erg gaan vervelen.  Maar Lady is anders! Echt, ze is zó slim voor haar leeftijd. Love her!
Klik hier voor Lady's kanaal

Wat zijn jouw favoriete youtube guru's?
xoxo!