6 jul 2011

Mijn favoriete youtubeguru's: Beauty&Fashion

Ik volg redelijk wat youtuber's, 127 om precies te zijn. Ik vind het heerlijk om even te ontspannen met een filmpje erbij. Vandaag deel ik mijn favoriete guru's qua beauty & fashion, morgen komen de overige aan de beurt!

Met stipt op nummer 1 staat Michelle Phan. Love love love her! Haar filmpjes zijn niet te lang en niet te kort, precies goed! Ze komt altijd met nieuwe interessante looks en diy's, ik heb nog geen één keer weggeklikt. Alles wordt duidelijk uitgelegd en de filmpjes worden mooi inelkaar gezet.
 Ik vind het dan ook meer dan terecht dat ze nu visagist is bij Lancôme Paris. Ze heeft zó'n talent en ze lijkt me ook gewoon een heel lief meisje. Verder is ze ook erg mooi.


Kaya-Quintana Broekhuijsen vind ik ook echt super. Ze is altijd zo lief en vrolijk en heeft altijd mooie looks. Ik ben vooral fan van haar nagels-tuturials, die zien er leuk uit en zijn meestal makkelijk te maken.  Sindskort is Kaya ook een fashion-kanaal begonnen, wat ook erg leuk is om te zien! Deze is trouwens engels-talig.
Klik hier voor haar beauty-kanaal


 
Ik kende Serena al een tijdje, maar kwam er nu pas achter hoe leuke filmpjes ze maakt! Vooral koken met Serena vind ik een aanrader, omdat ik zelf niet een kook-talent ben, maar er wel erg van houd. Verder upload ze sindskort weer Samantha uit Utreg filmpjes, die moet je zeker even bekijken!






Blair Fowler is ook één van mijn favorieten. Ze is gewoon zó lief en grappig, en heeft altijd leuke onderwerpen. She can really make my day.
Klik hier voor blair's kanaal. Ze heeft er meerderen, maar juicystar07 is degene die ik volg!
Jup, dat waren ze! Natuurlijk vind ik nog veel meer youtubeguru's leuk, maar deze springen er voor mij echt uit.
Wat zijn jouw favoriete beauty&fashion  youtube guru's?

xoxo!