23 jul. 2011

MTC #5

Music3_large
Ik vond het weer eens tijd voor een MTC, vandaag drie albums en drie songs waar ik op dit moment graag naar luister!
Laten we beginnen met de albums: 4 van Beyoncé, Who You Are van Jessie J & Love? van Jennifer Lopez.

She's my alltime favorite. Wat mij betreft is zij de beste vrouwelijke zangeres die er is. Ze is mooi en heeft een heerlijke stem om naar te luisteren, love her
Mijn favorieten van dit album zijn zeker 'Best thing I never had' en 'Party'. 'Best thing I never had' vind ik een mooie boodschap hebben en ik houd er echt van hoe ze met de camera speelt in de videoclip hieronder. 'Party' is een heel relaxt nummer om naar te luisteren, ik krijg er zo'n stressloos vakantiegevoel van ;)

Dan Jessie J. Ik wijdde eerder al een COTM aan haar, ik vind het echt een topwijf.
Mijn favorieten van dit album zijn 'Who you are' & 'Nobody's perfect'. Beide omdat ze allebei zo een diepe boodschap hebben, deze staan ook in het COTM-artikel.
'Rainbow' is ook een aanrader!

Tot slot 'LOVE?' van Jennifer Lopez.
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van JLO, maar dit album is erg leuk! Mijn favorieten zijn 'Until it beats no more' & (What is) Love?

Verder naar de singles!





Alexandra Stan- Mr. Saxobeat
Ik kon de videoclip niet insluiten, klik hier om hem op YouTube te bekijken.

Dit zijn alledrie redelijk oude en bekende liedjes, maar ik heb nu zo'n moment dat ik graag naar dit soort muziek luister. Lekker zomers en ontspannend.


Waar luister jij graag naar?


xoxo!