22 jul 2011

My new love

Eerder zag je deze tas al voorbijkomen in een OOTD, nu ga ik je wat meer vertellen over mijn nieuwste aankoop. Ik ben er zo blij mee! Zoals je misschien wel weet zijn panterprints hét aankomende winter. Ik moet er zelf wel een beetje aan wennen, ik vind het allemaal snel ordinair worden. Maar deze tas vond ik perfect, hij valt wel op, maar niet op een verkeerde manier.
Lovely, isn't? Normaal zal ik nooit vrijwillig met oranje over straat lopen, ik vind het een vreselijke kleur. Met het WK en dergelijke voel ik me wel verplicht, dus dan moet het maar. Deze tas heeft een subtiel oranje randje, die ook wat meer naar beneden zakt als je er spullen in hebt zitten, waardoor je het bijna niet meer ziet zitten. Op de rand staat in het zwart de naam van het merk, iets wat van mij niet had gehoeven.
De tas is gemaakt van kunstof en al ziet het eruit op dat foto dat hij van haren is gemaakt, is dat niet zo. Dat was misschien wel leuk geweest, maar hierdoor zal de stof veel moeilijker schoon te houden zijn, omdat het ook nog eens wit is. Dit kunstof kun je wel makkelijk met een doekje schoon krijgen.
De handvaten zijn vastgemaakt met studs (en stiksels), wat ik een leuk extra detail vind.


De tas is ook goed ingedeeld, dat is voor mij echt een must. Ik ben echt een chaoot en als ik niet voor alles een vast plek heb, moet elke keer weer mijn tas omkiepen als ik naar iets op zoek ben. Erg belangrijk dus! 
Voorin heb je een vak zonder rist met twee vakjes voor je mobiel en dergelijke, in het midden een vak die gesloten word met een rits, en achterin nog een los vak. Handig!

Hier zie je de tas nog even 'in actie', kijk voor meer foto's hier.

Ik kocht deze tas voor €10,- in de sale, eerst was hij €20,-. Kijk hier voor alle verkooppunten van Bullagi.

loves,
Emmaly