8 jul 2011

OOTD #3

Gisteren was het een heerlijke dag en dus besloot ik om met een goede vriendin lang wat winkels te gaan. Ik koos voor een simpele, luchtige outfit, zonder al te veel poespas.


Remember mijn eerste OOTD? Daar droeg ik een ruches jurkje van Promod, die ik in mijn broek had gestopt. Ik droeg hem nooit 'alleen' als jurkje eigenlijk, omdat hij nét te lang was. Hij hing net over mijn knieeën, dat gaf een erg 'pyjama-effect'. Aangezien mijn vriendin er wel even drie rijen ruches vanaf wilden knippen, was ik ready to go!

Helaas komt de kleur van het jurkje op de foto erg oranje over, in het 'echt' is hij meer rood.





Op deze foto komt de kleur het beste over.

Ik draag:

-Jurkje van Promod, gekocht in Parijs
-Tas van Guess jeans, gekocht in Spanje
- Flats van Pasotas, gekocht in Spanje

Nu ik het zo zie is alles wel uit het buitenland haha! 
Ik draag weinig sieraden in de zomer, omdat ik dan bang ben dat ik een 'afdruk' krijg, omdat ik nogal snel bruin wordt ;)

xoxo!