18 jul 2011

OOTD #4


Gister was het best oké weer, zo'n beetje 18 graden en ik was al enorm blij dat ik in ieder geval geen jas aan hoefde. Zonde van die regenbui aan het eind van de middag, but sh*t happens ;) 
Anyway, ik laat jullie mijn outfit zien van die dag en oh oh wat ben ik verliefd op mijn nieuwe tas! Kijk mee naar de foto's.




Ik koos voor een vrij simpele outfit, maar wel op een manier waardoor de outfit niet te saai oogde. In mijn haar heb ik een gevlochten haarband (bijna niet te zien) en een gewone vlecht in mijn haar. Ik vond het speels staan en vond het goed passen bij de rest van de outfit.


En dan mijn nieuwe liefde, ik ben zó dol op deze tas. As everybody knows: dierenprinten zijn helemaal hot komende winter/herfst en aangezien het weer niet al te zomers was die dag, besloot ik hem te dragen. Het is leuk om twee soorten dierenprinten te combineren, maar omdat ik nog niet veel heb geshopt voor komende winter, koos ik voor een trui die wel wat weg had van een dierenprint.

Ik draag:

-Een gevlochten haarbandje van de H&M
-Een trui van de H&M
-Broek van Oasis
-Schoenen van Vans
-Tas van Bullagi

Wat vind jij van dierenprint; hot or not?

Er komt nog een uitgebreid artikel over de tas, verwacht die binnenkort online!

xoxo!