4 jul 2011

Stop je laptop in een mooi hoesje


Om je laptop goed te kunnen beschermen heb je een laptophoes nodig, zeker als je op vakantie gaat. Aangezien ik over een maandje voor drie weken vakantie ga vieren in Amerika, is het voor mij een echte must! Ik keek op verschillende site's, zoals coverbee, supersuus en laptopverpakking. Maar veel hoezen waren sleeves, deze kun je vergelijken als een soort sok. Ik wilde er eentje mét rits, zodat je hem ook nog om je laptop houden als je hem eenmaal openklapt. En dat was moeilijker dan ik dacht. Of ze waren heel saai en zakelijk, of juist veel te girly en tuttig. Ik wilde iets unieks, en na lang zoeken had ik het dan eindelijk gevonden!


Ziet er onwijs leuk uit, niet? Het is even anders dan anders, daar houd ik wel van. De laptophoes heet 'bookbook' en is van het merk TwelveSouth. Hij is te krijgen in twee kleuren, 'Classic Black' en 'Vibrant Red (hierboven)'
De laptophoes is te verkrijgen voor laptops in 13'',15'' en 17''. Op de site staat dat deze speciaal voor Macbooks is, maar ik zal niet weten waarom er niet een andere soort laptop van 13, 15 of 17 inch in zou passen.
Voor deze laptophoes moet je wel heel wat neerleggen, de prijs ligt namelijk tussen de €57,- en €80,-. Veel voor een laptophoes, agree. Maar de hoes zelf is van topkwaliteit, is een echte eyectacher en is bovendien ook erg handig tegen diefstal, aangezien je niet meteen zult zien dat het een laptop is. 
Via een reperateur heb ik de hoes aangevraagd, maar hij moet even kijken of hij deze kan inkopen. Grote kans van wel, maar wie weet.
Als ik hem eenmaal binnen heb zal er een uitgebreide review met foto's verschijnen op de blog!
Edit: Helaas kan ik dit niet waarmaken, het hele plan ging jammer genoeg niet door. De reperateur kan normaal wel artikelen inkopen voor een mooi prijsje, maar dit product was moeilijk te krijgen voor hem. Op dit moment vind ik €80,- te duur voor een laptophoes, maar wie weet in de toekomst kan ik deze beauty toch van mij noemen!
xoxo!

P.S. Dit is alweer het zevenstige artikel op mijn blog, wat gaat het toch snel!