14 jul 2011

Summer series #4

Het is weer tijd voor een nieuwe Summer Serie. Met als onderwerp vandaag: Bikini's & Badpakken.
Ik ben enorm kieskeurig als het om bikini's gaat. Het enige wat ik bij mezelf leuk vind staan, zijn de bondeau-tops met ruches, that's it. Er zijn nog veel meer bikini's die ik leuk vind, maar die vind ik gewoon niet bij mijn lichaam passen. Daarom kun je wel spreken van een dillemma elk jaar. Ik probéér wel om iets anders te vinden, maar het lúkt gewoon niet!
Anywyay, vandaag laat ik jullie een paar bikini's zien ter inspiratie.
Klik op het plaatje voor de bron.
Image 4 of ASOS Mix & Match Bow Front Graduated Pad Bikini Top
Ik vind deze zó leuk! Hij is schattig, maar niet op een te poppige manier. Ik weet niet of ik deze zelf zou kopen, omdat ik hem eigenlijk eerst wil passen. En aangezien hij helemaal uit Engeland moet komen overvliegen, durf ik de gok niet te wagen.
Image 4 of ASOS 50 s Padded Underwired Rose Print Bikini Top
Ook hier geldt een beetje hetzelfde: Súperschattig, maar ik weet niet of hij me staat. Het printje, het strikje midden op het topje, het iets high-wasted broekje, perfect. Maar tóch durf ik de gok niet te wagen...
Image 4 of ASOS Fuller Bust  50s Underwired Leopard Print Bikini Top
Same thing, en deze is ook niet in mijn maat.