12 jul 2011

Week 1: Write 10 basic things about yourself

Tumblr_lct2jgoxln1qze6jko1_500_large

Here we go!
Vandaag het eerste artikel van de 30 week challenge, het beschrijven van 10 basic dingen over mezelf. Klinkt simpel, maar ik vind het aardig lastig. Toch ga ik het proberen!

Let's introduce myself. (1)Ik ben Emmaly, (2)15 jaar en (3) woon in een dorpje wat bijna niemand kent. (4) (5)Ik leef samen met mijn vader, moeder en broer. (6)Ik houd veel van muziek, vooral als ik mezelf heel erg herken in de tekst. Een bepaald nummer kan ik wel 20 keer luisteren, zonder dat het me gaat vervelen. (7)Ik zit op tennis en in de vakanties speel ik toernooien.
(8)Ik houd ontzettend van fashion, ik vind het leuk om dingen te dragen waarvan ik weet dat niet iedereen ermee loopt. (9)Verder zou ik het erg leuk vinden om in de toekomst bij een modeblad te werken, ik heb namelijk echt een passie voor schrijven.
 (10) En tot slot: Mijn kamer is altijd één grote troep. Ik probeer het wel netjes te houden, maar het lukt me gewoon niet.

loves, x