31 jul 2011

Week 4: Your favourite thing to do on the weekends

Tumblr_lopp9u7dtu1qei9cyo1_400_large
Er is weer een nieuwe week aangebroken en dat betekent: een nieuw artikel van de 30 weeks challenge!
Vandaag gaan we het hebben over wat ik graag doe in het weekend, en dat is een hele boel. Ik kon me niet beperken tot één ding, het is gewoon veel meer dan dat. Here we go!
-uitslapen
Misschien een beetje cliché, maar dit is toch wel iets wat ik heerlijk vind. Lekker tot een uurtje of 11 slapen en dan nog een filmpje erachter aan knallen op mijn laptop. Love it!
-winkelen
Lekker met mijn mama of met een vriendin. Ik trek er meestal een hele dag vooruit: vroeg de auto/bus in, een paar winkeltjes kijken, lunchen en dan echt shoppen.
-naar het strand gaan
Al doe ik het minder vaak dan ik zal willen, ik vind het heerlijk om even op het strand uit te waaien. Als het Nederlandse weer het natuurlijk toelaat.
Tumblr_lhn3lcgujc1qzospvo1_500_large
-bloggen
Artikelen vooruit schrijven voor mijn blog, is iets wat ik ook erg graag doe. Meestal barst ik van de inspiratie en ga ik als een trein: foto's maken en dan vervolgens artikelen in elkaar zetten, I love blogging!
-films downloaden en kijken of naar de bioscoop gaan
Ik bezoek IMDb.com vaak, dan kijk ik voor de nieuwste films die ik vervolgens download. Jup, ik ben slecht hè?
Verder vind ik het ook nog wel eens leuk om een film op het grote scherm te gaan bekijken.
Tumblr_lor0cawdgf1qhfdxro1_500_large
-boeken en tijdschriften lezen
Niks bijzonders, maar wel heel fijn met een kopje thee of chocomel erbij.
-sporten
Heerlijk om even een balletje te slaan tijdens de training, of samen met een vriendin.

Wat doe jij allemaal in het weekend?


xoxo!