16 aug 2011

Alfex Watches

Ik vind het altijd zó leuk om te zien dat er moeite en tijd is gestoken bij het maken van advertenties en promoties. Ik kan het echt enorm waarderen, die poging tot perfectie. Laatst stond ik in de juwelier even te wachten tot ik aan de beurt was, en uit verveling begon ik in een paar boekjes te bladeren. Toen kwam ik een boekje van Alfex tegen, een Zweeds horloge-merk.  Ik had er nog nooit van gehoord, maar de foto's waren allemaal prachtig.
Deze deel ik vandaag met je!
Het campagne boekje wordt geopend met een mooie inleiding met prachtige woorden. Het vertelt je eigenlijk dat dit horloge wordt gedragen door vrouwen die weten dat ze prachtig zijn en dat dit altijd zo zal blijven. 


.
Hierna vind je zowel plaatjes van de horloges als de foto's hierboven. Zijn ze niet prachtig? Dat beauty gerelateerde wat steeds terug komt in iedere foto, vind ik bijzonder en leuk bedacht.

De campagne heeft een mooie boodschap. Het vertelt je dat je mooi bent, en dat altijd zo zal blijven. En dat ís ook zo! Iedereen is mooi op zijn eigen manier.

De horloges zelf vind ik niet erg bijzonder, het zijn doodnormale klokjes. Zeker als je kijkt naar de prijs wat je ervoor betaalt (tussen de €299,- en €459,-), zal ik niet snel zo'n horloge kopen.
Al met al vind ik het een mooie campagne die opgezet is, het zal vooral de aandacht trekken van beautylovers.

liefs
P.S. Je kunt nog steeds meedoen met de give-away, Klik!