29 aug 2011

Beyoncé is zwanger!

Het zal je vast niet ontgaan zijn: Beyoncé is zwanger! Ze heeft het bekend gemaakt na haar optreden tijdens de MVA's, door over haar buik te wrijven. OH. MY. GOD.
Er gingen al langer geruchten rond dat Beyoncé zwanger zou zijn, maar Beyoncé had nog niet zo lang geleden gezegd dat ze nog wel tien jaar wilde wachten. Maar het tegendeel bleek, want het is eindelijk gebeurd. Ik vond het net als de helft van de wereld, dat het hoog tijd was voor een kleine B of Jay-Z. Wat voor geweldig kind zal er over ongeveer negen maanden op deze aarde rondlopen? Ik ben zó benieuwd!
Ik heb een half uur de tijd genomen om het optreden en de mededeling te vinden op het internet, maar elke video hierover is zo goed als verwijdert. Erg jammer, want iedereen die de VMA's niet gezien heeft wil natuurlijk het optreden van B zien!
Uiteindelijk heb ik toch nog iets van beeldmateriaal gevonden, waar ze haar buik showt, maar ik kon hem helaas niet gelijk in deze post zetten. Klik op deze link, en scroll even naar beneden (het filmpje staat onder de diashow van B). Daar zie je een video met alle highlights van de awards, en vanaf 1:45 zie je een stukje van haar optreden.

Liefs