25 aug 2011

Check it: christianlouboutin.com

Los van het feit dat ik ervan droom om een paar mooie Louboutins in de kast te hebben staan, is de site ook al een geweldig iets op zich. In tegenstelling tot Chanel en Gucci, ging Christian Louboutin voor een speelse, mysterieuze site. I like!
Je hebt bij ieder soort product wel een leuk, gek introotje. De site geeft je totaal niet het idee dat de schoenen niet voor een prikkie te halen zijn, dat vind ik origineel bedacht.
Ik vind vooral de manier waarop de zomer collectie van 2011 opgezet is erg leuk. Je kunt door je muis te verplaatsen over het scherm alle schoenen en tassen bekijken. Ik zou het beschrijven als een kleine, digitale schoenen- en tassenhemel ;)
Ik vind het een erg aparte, maar bijzondere site, ik zal hem zeker even bekijken!

liefs