23 aug 2011

Current obsession: Modern Family

Een tijdje geleden vertelde ik over Pretty Little Liars, maar deze serie is nu vervangen door mij voor een veel relaxtere en grappigere serie: Modern Family. Pretty Little Liars is leuk om te zien, maar niet erg ontspannend. Ik ben vaker toe aan een grappige, ontspannende serie en dat is precies waar Modern Family voor zorgt.
Tumblr_lfp1dqm3cr1qfrf9mo1_500_large
Haley
Wat is Modern Family? 
Het verhaal draait rond drie gezinnen die samen één grote familie vormen. De oudste van de familie is Jay Pritchett. Hij is gescheiden van zijn eerste vrouw Dede en is opnieuw getrouwd met de veel jongere Gloria Delgado. Zij is afkomstig uit Colombia en heeft al een zoon uit een vorig huwelijk: Manny.
Uit zijn eerste huwelijk met Dede heeft Jay twee kinderen. De oudste van de twee is dochter Claire Dunphy, die getrouwd is met Phil Dunphy . Samen hebben ze drie kinderen: Haley, Alex  en Luke.
Mitchell is Jays enige zoon. Hij is homoseksueel en heeft al vijf jaar een relatie met Cameron Tucker. Samen hebben ze een Vietnamees dochtertje geadopteerd: Lily.
(Ik had het niet beter kunnen vertellen, wiki)
Modernfamily1_large
Van links naar rechts: Mitchell, Lily en Cameron.
Zoals je ziet is het een vrij aparte familie, beter gezegd: modern. In de serie krijg je een kijk op het dagelijkse leven van de hele familie, wat keer op keer hilarisch is. Ik ben vooral fan van Gloria, haar manier van doen en haar accent maken haar tot een geweldig persoon om naar te kijken. Ook Luke vind ik een lief ventje, lekker eigenwijs, maar ook erg schattig. Vooral als hij boos is kan ik hem wel op vreten, hihi. Tot slot Cameron, dat is echt zo'n teddybeer die je meteen wil knuffelen. Hij probeert altijd iedereen te helpen en tevreden te houden, verder zegt hij altijd dingen op het juiste moment. Love him!
Hier heb ik nog een paar grappige uitspraken op een rijtje gezet:
Tumblr_llxs7vclxh1qzkfbqo1_500_large
Tumblr_liahvpnfqc1qzbcqko1_500_large
Tumblr_lo3ct6v1i61qbpwzeo1_500_large
Tumblr_ll468dbgxt1qgwaixo1_500_large
Ik raad iedereen om naar deze serie te kijken, het is een heerlijke feel-good komedie.
liefs