6 aug 2011

The girl in the yellow scarf

I'm in love, with my new scarf! Nee echt, ik houd van dit ding. Ik ben zoiezo al een 'sjalenmens', al heb ik er niet zoveel. Dat komt omdat ik niet elke sjaal leuk vind, hij moet een beetje speciaal zijn.
Dit is hem! Ik heb heb hem gecombineerd met een basic zwart shirt van Calvin Klein, maar met wit zal hij ook erg leuk staan. Je zult wel denken dat een sjaal te warm is voor dit weer, maar hij is niet te dik en ik vind dat je een sjaal eigenlijk gewoon altijd kunt dragen. En al is het officieel zomer, het Nederlandse weer luistert niet altijd ;)

Ik vind hem het leukste om los te dragen, maar omgevouwen is ook wel eens leuk voor de afwisseling.
En misschien wel het leukste detail, iets waar ik later pas achter kwam: De tekst die er op staat! Het zijn vijf dingen waar iedere meid wel van houd,  zó creatief bedacht!
Ik heb de sjaal gehaald bij de Bijenkorf, een winkel waar ik niet zo snel naar binnenloop. Ik vind het meestal wel duur, en aangezien ik iets uniekere en iets duurdere kledingstukken ook wel leuk vind, is het niet iets wat ik elke dag koop. Aangezien de rest van de winkels nog niet open waren, ben ik toch nog even naar binnen gegaan en kocht ik deze sjaal voor slechts €10,-.
Ik ben er superblij mee en je zult hem vast nog wel een keertje zien verschijnen in een Outfit Of the day!
xoxo!