30 aug 2011

Mucis To Check!

Even een korte blogspot, maar ik móest deze nummers even delen! Een liedje geeft een duidelijkere boodschap als er een clip aan vastzit, ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is. Daarom vind ik een lied vaak een stuk leuker als ik een bepaald beeld in me hoofd heb van welke situatie ermee is verbonden. Vandaar dus dat deze liedjes allemaal een clip hebben ;)


Dit is zó'n mooi lied! Erg gevoelig, het heeft me echt geraakt en dat doet het steeds elke keer als ik de videoclip bekijk en beluister. Een goed lied om bij uit te janken, maar als everything allright is, is het net zo een topnummer!
Je kent hem misschien wel, but I just needed to show you guys ;)



Dit liedje kende ik al eerder van haar album LOUD, maar er is hier eindelijk een clip van uitgekomen. Ik vind die backstage beelden leuk om te zien, al zijn ze  hoogstwaarschijnlijk niet échte maar gespeelde backstage beelden. Maar het gaat om het idee, right? Ook de dagelijkse beelden vind ik superleuk om te zien!


OK, misschien is dit niet de allerbeste clip van Beyoncé, misschien ook niet haar beste song. Ik houd het inderdaad niet vol om de volle 4:29 minuten te kijken naar deze clip, maar het nummer zet ik met geen denken aan op pauze.  Die kracht in Beyoncé's stem, daar kunnen maar weinig mensen aan tippen. Wat vind jij van deze song?


Deze is nu net twee dagen uit, en misschien weet je wel dat ik al lange tijd fan van Nicki Minaj (voor een artikel hierover, klik!) als van Rihanna ben, en dit is voor mij dan ook de ideale combinatie voor een topnummer. De clip is een beetje apart, ik houd meer van de vrolijke (zoals Calaforinia girls van Katy Perry en Super Bass van Nicki Minaj) of klassieke (zoals veel Beyoncé liedjes) clips, maar dat is mijn mening. Voor de rest vind ik dit een geweldige song.

Liefs


P.S. Ik merk dat ik de laatste tijd veel muziek-artikelen post, maar dat komt omdat ik jullie niet kan weerhouden van liedjes die ik zo leuk vind om te luisteren. Ik wil ze dan eigenlijk meteen bekend maken op mijn blog als ze uitkomen of als ik ze ontdek heb , en toevallig is dat de laatste tijd heel vaak. I'm sorry!