8 aug 2011

NOTD #2


In mijn vorige Nail Of The Day schreef ik al dat jullie niet snel mijn nagels zullen zien voorbij komen op mijn blog, maar omdat ik zo blij ben met mijn nieuwe spulletjes besloot ik om het toch even te delen.
Zoals je misschien wel weet, bestelde ik een paar weken geleden een paar nagelproducten. Vandaag komen de Fimo Canes en de Crack Nagellak aan bod.
Aangezien ik niet zo'n goede camera heb, is het soms wel eens lastig om foto's van dichtbij te maken. Ik heb serieus 50 foto's genomen per 'setting', maar scherper dan dit kwamen de foto's er niet uit:
Excusez-moi voor mijn nagelriemen, die werken nooit mee.

Ik heb de volgende producten gebruikt:
Revlon Nagellak in 020 Pure Pearl & Lausshine Crack Nail Polish in L007

Fimo Canes: een half bloemetje aan de onderkant (het 'maantje') van mijn middelvinger, een sterretje op mijn pink en een vlinder rechtsboven op mijn ringvinger.
Verder nog een mesje om de fimo canes te snijden.
Tot slot heb ik nog Super Glue van AlTeco gebruikt.

Vrijwel alle producten heb ik besteld op bornprettystore.com, behalve het Revlon lakje.
Enjoy your day,
loves