20 aug 2011

NOTD: Simple but Chic

Sinds de dag dat ik hem kocht, wist ik: dit is een kleur die ik tot de druppel zal opmaken. Ik heb het over Revlon's nagellak in Pure Pearl (020). Het is een witte kleur met een parelmoer-achtige glans, een kleur waar ik meteen verliefd op werd. Ik heb hem nu twee jaar in mijn bezit en hij zit nog voor 2/3 vol, je doet er dus lekker lang mee. Ik ben eigenlijk altijd fan geweest van de Revlon lakjes, deze verslaan in mijn geval toch echt wel de Catrice Nail Lacquer lakjes. Door het smalle borsteltje heb je goede controle over het kwastje, de kleur blijft daarnaast erg mooi én lang zitten. De donkere kleuren lakken zelfs in één laagje. Revlon is ook de trotse bezitter van mijn favoriete rood: Revlon® Red, de tweede zit nu alweer halfvol. Het is al jaren mijn favoriete lak voor op mijn tenen en dat heb ik niet snel met lakjes. Anyway, mocht je eens wat anders willen: kijk is tussen de schappen van Revlon! Helaas is het assortiment niet erg uitgebreid in Nederland, in Amerika heb je letterlijk wanden vol.
Genoeg geklets, op naar mijn nageltjes van vandaag!


De laatste tijd breng ik vaak een Fimo Cane aan op de ringvinger in de rechterbovenhoek, ik vind het net iets extra's geven.

Wat vind jij van witte nagellak?

liefs