26 aug 2011

Quick Tip: organiseer je speldjes

Vandaag een simpele tip, maar voor mij erg handig. Vroeger lagen al mijn speldjes en klipjes all over the place. Ik werd er gewoon gek van, ik had zo'n 100 klipjes en als ik er eentje nodig had, kon ik er geen één vinden! It was killing me, vooral als ik haast had. Nu bedacht ik mee eens een heel simpel trucje die ik nu nog gebruik, sindsdien heb ik álle klipjes bij elkaar en raak ik er (bijna) geen één meer kwijt.


Zo ziet het eruit. Wat ik heb gedaan is simpel: Je hebt hiervoor een plastic tasje nodig die je krijgt als je een product gekocht hebt bij een winkel, maar ga niet voor een simpele kruidvat of trekpleister tas. Je moet die soort hebben met een iets dikker, steviger plastic. Deze krijg je meestal bij parfumerieën of bij een kledingwinkel. Alles wat je doet is de tas opvouwen, tot de grootte die jij wilt! Je kunt hem vervolgens aan elkaar vast lijmen, maar dit is eigenlijk niet nodig. Je kunt nu al je klipjes er opschuiven en 'klippen', het duurde bij mij wel even, maar ik was erg blij met het resultaat.  I know I know, het is zo simpel als maar zijn kan. Ik hoop toch dat je er wat aan had, want ik vind het erg prettig werken.

Enjoy your day,
emmaly.